20.09

F R E D A G !
Då var det helg för mej & många andra! Det har vart många lördagar ledigt för mej nu, eller 2 iaf.
Men jag vet att jag jobbar nog 3 lördagar i rad nu efter denna..
Imorgon är det ju ungefär världens bästa dag, jag fyller 25 !!! Tjohoooo.
Eller nja, känns sådär faktikst. 5 år till så är man 30.... Från det att man fyllde 20 så har ju åren bara flugit iväg, så det lär ju gå lika fort nu om inte ännu snabbasre när man har en liten Mira som är med i bilden nu.
Jaja, kommer nog iaf få en rolig dag !
På kvällen vankas det fest, ingen av mina nära & kära kompisar ( förutom Jonas, du är bäst ) kommer, alla hade något annat för sej. Men det kommer en hel hög med andra folk som förgyller min dag ist !
På dagen blir det kalas med släkten ♥
Igår fick jag hämta en sjuk Mira på dagis, feber & förkylning.. Men hon var lite piggare idag så hoppas hon är på bättringsvägen iaf. Jobbigt att se henne vara dålig. Man vill ligga där ist så hon slipper.
Något possetivt är att hon för en gångs skull är helt lugn & still. Det är hon aldrig annars.
HA EN BRA KVÄLL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0