070512

Måndag !
Hemma med en sjuk Mira, det tar på en när barn är sjuka. Hon har vart dålig snart en vecka.
En vecka med liiiite sömn, ingen vila, burit på henne, långa dagar inomhus osv.
Såklart känner jag lite i halsen nu, så att en annan blir sjuk hör väl till.
Kan säga att jag aldrig vart såhär mycket sjuk som efter man fick barn.
Nu åker man på allt !!
Var tvungen att klaga lite.

Henrik var hemma förra veckan så nu är det min tur, men världens bästa mamma kommer hit strax så jag iaf kan åka till Preem och jobba. Skönt att ha familj som bor i närheten som kan ställa upp. Alla som inte har det & jag är tacksam för det.
Man får ställa upp för sinna nära & kära så gott man kan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0