110512

F R E D A G !
Weeeeeiii va gööt med fredag ! Även fast jag inte jobbat klart än.
Ska starx iväg till Preem för att jobba ett par timmar. Sen blir det Fredagsmys!
Har inte haft tillgång till dator på ett par dagar för Henriks lillebror & en kompis till han är här och sover över. Då har dom självklart tagit upp dator & soffa !
Väldigt skönt att inte behöva sitta vid datorn hela tiden som man lätt gör annars.

Imorgon blir det jobb för mej, bolaget i Säffle. Marknad där, så blir nog att göra : ) Kom in och säg hej vettja om ni är där ! 
På kvällen blir det väldigt lugnt för min del, tror Henke skulle till Säffle och dricka lite öl med ett par polare. Då blir jag hemma med Mira & massa godsaker  ! Chips, dricka, godis, mat ? : )
Nääni, nu ska jag sticka !
Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0