081112

TORSDAG !
Goddag på er.
Även idag har jag vart duktig, jobbat & sedan åkte jag raka vägen till gymmet. Körde 10 minuter pw som uppvärmning, sedan armar & mage.. Oj oj, träningsvärken är nästan redan här ! Känner mej iaf bra.
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej ren. 
Slänga i sej lite mat & sedan fara till nästa jobb ! 
Jag är även gräsänka ( heter det så tro? ) Henrik är iväg på kurs någonstans så han kommer inte förens i morgon kväll. Så jag får sitta i min ensamhet ikväll och kolla på sista Twilight-filmen. Som jag inte ens har sett. Men det gör inte mej åt emot att han inte är hemma :) Då kan jag gotta mej med lite snask utan att någon äter upp det för mej !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0