121112

Måndag igen !
Har ni haft en bra helg tro ?
Det har jag / vi. Jobbade lördag och sedan har vi bara varit hemma oh myst : ) Fick besök av Alva i Lördags som kom och lekte med Mira ett par timmar. & på söndag kom Pappa, farfar & Ann-Marie, Reine & Alva, Lina, Danne & Tuva hit på lite fika / kalas / farsdagsfriande. Väldigt trevligt ! 
Igår blev det även en sväng till gymmet. Körde mage & ben typ. Så träningsvärk i låren har smygit sej fram!
 
Mira är på dagis & jag ska snart iväg och jobba ett par timmar nu på eftermiddagen.
På tal om något annat så längtar jag så till helgen, jag är ledig & vi får tillgång till nycklar till huset och ska sätta igång med renovering !!! Så jag hoppas vi jobbar på fort & får det klart snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0