201112

Tuesday : )
Oj oj, jag har hunnit med mycket idag. Vi steg ur sängen vid 8 snåret jag & lilla Mira. Käkade frulle och fick på oss kläder utan protest. Hoppade in i bilen och åkte mot Säffle. Jag skulle till mitt nudå gamla jobb ( bolaget ) för att hämta grejjer och tjata lite. Vi blev där i nästan 2 timmar. Mira sprang runt bland alla flaskor så jag var lite orolig att något skulle krascha i golvet men vi klarade oss från det. Hemåt, hämta alla ytterkläder osv till dagis, åkte och köpte kattmat, åkte till huset och lämnade kattmaten, dagis-lämning & nu äntligen är jag hemma. Men snart drar jag & jobbar eftermiddagen här i stan.
 
Japp, en helt vanlig stessig Tisdag med andra ord : ) 
 
 
♥ Far & dotter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0