031012

Va roligt att blogg.se´s nya app funkade så bra : )
Då kanske det händer att man orkar lägga ner lite mer tid på inlägg här & där under dagarna. Eller att man gör ett inlägg lite oftare.
 
 
Nu har jag precis kommit hem från att varit nere på Systembolaget här i Åmål och skrivit på mitt nya avtal där. Så den 1 november kommer jag börja. Förmiddagar & varanan lördag, ungefär så som jag har det nu i Säffle.
Känns skönt att slippa åka 5 eller 6 dagar i veckan för så få timmar. Nu kan man ju göra det så att det lönar sej. Plus att man har en fot inne, om det finns möjlighet till mer timmar längre fram : )
 
En till god nyhet är att jag & Henrik har vart iväg och kollat på ett hus utanför Åmål och det känns huuur bra som helst. Nu väntar vi bara på att Henkes pappa ska räkna lite på kostnader för renovering & att vi ska till banken. Så kankse vi blir husägare ! Mer om det när vi vet mer :)
 
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0