051012

 
Hallååå Fredag & fint väder !
Underbart med lite sol får jag lov att säga. Men det var allt ruggigt i morse när vi drog iväg till dagis..
Jag är hemma från Säffle & ska snart iväg till Preem för att slå ihjäl några timmar av eftermiddagen.
Mamma/mormor ska hämta Mira på dagis idag för jag jobbar sent och Henke är iväg till Lysekil på kurs idag tills imorgon. Mira ska även upp till mammsen imorgon när jag jobbar. 
 
Tack världens bästa mamma för att du ALLTID ställer upp ! 
Vad hade man gjort utan en mamma ? 
Vem skulle ställa upp i vått & torrt, vem skulle man fråga om hur man lagar hemmagjorda köttbullar eller bara åka hem till och bli bortskämd med mat, fika & hjälp !
MAMMA ♥
 
Så ikväll blir det myskväll med godis för mej & Mira. Någon som vill joina ? :) 
Lovar er att det blir samma sak på lördagen med ! 
Nu ska jag försöka få på mej något annat än min kära adidas-dräckt som jag för tillfället bor i när jag är hemma. 
 
 
 
 
PUSS & KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0