250912

Ibland glömmer man verkligen bort det här med att blogga..
Eller glömmer & glömmer. Tiden räcker inte till vill säga.
 
Helgen bestod av jobb lördag & efter vi stängde drog vi allihoppa iväg till Sunne & Selma Lagerlöf hotell för lite "kurs" kan man väl kalla det, eller aktivitetsdag med finare ord..
Lördag kväll blev det mingel, 3 rätters middag, toast skagen med ett super gott vitt vin till förrätt ( jag fick en röra med kött ist ). Oxfile, sås & potatisgratäng och till det serverades ett röd vin som också passade jätte bra till maten, huvudrätten. Såklart blev det efterrätt, hemmagjord äppelpaj med hemmagjord vaniljsås. Jag som är så kräsen åt faktikst och smakade på allt! 
Kvällen blev ganska lång och vi kom inte i säng förens 1.00-tiden på tanke att vi skulle vara redo, ätit frukost & checkat ut kl 8.00 dagen därpå när vi startade igång.
Söndagen bestod av grupparbete, föreläsningar, livesändningar osv :)
Mycket info på få timmar. 
 
 
Nu har jag lagt Mira & jag funderar på om jag ska baka en kladdkaka igen ! 
Försökte mej på att baka förra veckan, men den blev inge vidare..
Jaja !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0