120213

 
Då var det tisdag redan.
Idag blev det en ganska tidig morgon för oss. Jag vaknade av att Mira låg inne i hennes säng & sjöng. Hon sjöng bä bä vita lamm, när trollmor har lagt, tipp tapp m.m Så himla söt unge !
Vi käkade frulle & begav oss ut i bilen för vi skulle till bvc för 2,5 års kontrollen. Allt gick super och hon väger nu 13.20 kg & är 92,2 cm lång ! Lilla gumman är ingen bäbis mer.
 
Snart är det ju även alla hjärtans dag ♥ 
Jag har redan fixat en present till Henke som jag hoppas han blir glad av att få.
Han är ju så att han är väldigt dålig på att ge saker, jag får tjata mej till det. Så antagligen blir jag utan men jag tycker om att ge bort så sjävlklart hittar jag iaf på något : ) Jag är glad om han orkar hålla sej hemma!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0