:(

Ja, då var det dags igen med sjukdom. Mådde inte alls bra igår och på kvällen när vi väl kom hem kände jag hur min hals svulnade och även mina mandlar.. Har inte sovit något inatt, utan bara legat med feber, huvudvärk och svårt att andas.. Jag är inte den som går till doktorn i första taget men idag var jag helt slut och fick tid vid 11. Sköterskan tyckte jag såg väldigt sliten ut och när tempen visade över 40 grader förstod hon varför. Massa prover hit och dit men efter ca 2 timmar fick jag domen. Hög feber, stretockopter, inflammerade mandlar & hals och sist bihålleinflamation :( Allt på samma gång. Jag kan inte äta för det är för trångt i halsen så Henrik får köpa med isglass sen som jag skulle käka ! Ja, så så ligger det till..

Kommentarer
Postat av: Lina

krya!!

2013-02-27 @ 07:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0