140113

M Å N D A G !
Ja, då var det dag igen med en ny vecka att se fram emot. Jag jobbar varje dag utav söndag denna veckan.
Jag & Mira har precis tagit en promenad bort till dagis, skönt med lite frisk luft.
Vi gick förbi hos Henke på jobbet som har Davve som är med och praktiserar denna veckan. Så David bor här hos oss under veckan ! Mira älskar att ha ena farbrodern här : ) 
 
Efter jobbet idag ska jag tvinga med till gymmet, nu måste jag sätta igång igen & sluta äta all skit som jag gör. Va svårt kan det vara att äta mat ist för godis & skräpmat?
Jag tänker mer att jag kan äta det, men då ska man iaf röra lite på sej.
Plus att den där ihängande huvudvärken kanske kan försvinna om man äter bättre & rör på sej ist för att ligga i soffan och äta treo..
 
 
Hoppas ni får en bra dag & håll tummarna för att jag kommer hem ikväll svettig som en gris ! : )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0