160113

O N S D A G !
Hej, hej, hej & hej.
Onsdag mitt i veckan och halva dagen har redan gått..
Jag sitter och läser lite bloggar, ska snart ta mej i kragen och städa lite. Att bo med en 14åring & 29åring är inte lätt. Dom stökar runt och städar inte efter sej. Plus att dom båda 2 ligger ute i soffan så ser det ännu värre ut med sängkläder överallt. Jaja. Om inte dom städar får jag göra det.
 
Igår tog jag & Lina en liten spontan tripp till Säffle. Kollade på Lindex, solade & handlade på Pekås. 
Så himla skönt att lägga sej & sola, nu när man är likblek.. 
Jag köpte en ny mascara & en pjamas till Mira med hästar och stjärnor på. Jätte fint : )
På hemvägen åkte vi hem till mamma och hämtade gumman som varit där. Såklart blev det mat & fika. 
Hemmagjord tacopaj & nybakade bullar. Världens bästa mamma ♥
 
 
 
 
JAG LÄNGTAR TILL VÅR, SOL & SOMMAR ! 
Tänk att detta var i Mars förra året, då var det varmt så vi kunde sitta ute utan jacka i solväggen : )
Mina fina vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0