F R E D A G !

 
Äntligen Fredag & fredagsmys !
I morse var vi alla 3 lika trötta. Mira & Henrik låg lääänge i soffan medans jag grejja runt. Men när klockan va lite innan 7 fick dom allt gå upp så han kom iväg till jobb & vi till dagis. Första jobbet är avklarat för idag och snart väntas några timmar uppe på macken & seeeeeeeeeeeen är det helg för mej ! 
Jag hoppade in på Ica efter jag slutat så allt för kvällen är handlat och lite där till. Så slipper vi bli ovänner över vem som orkar åka till stan.
Haha, på tal om det så har jag minne av mamma när vi va små, att när vi tjatade på att hon bara skulle sätta sej i bilen och åka till stan för att köpa nåt gott, då sa hon att det inte bara var att sätta sej i bilen och åka för det var jobbigt. Vem tycker nu att det är jobbigt att bara sätta sej i bilen och åka ner till stan, jo JAG !
Även att hon käkade Treo. Vem är det nu som käkar Treo, joo JAG !
Mamma drog alltid upp byxorna alldeles för långt på oss. Vem är det nu som drar upp byxorna till armhålorna på Mira, jo JAG !
Man är nog mer lik sin mamma än vad man tror : )
 

Annars är allt bra, idag har inget ramlat i huvudet på mej än eller skadede tår & hoppas dagen fortsätter på detta sätt. Under helgen ska jag även försöka städa bort Julen helt. Granen & ljusstakarna är kvar än för det är så mysigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0