010713

 
Idag var jag tillbaka till verkligheter, jobbet !
Det märks inte att man varit borta när man väl är tillbaka igen.
Enda skillnaden är att Madde inte är där, jag får helt enkelt klara mej själv nu.
Fast Emma kommer jobba med mej ett tag iaf !
 
Jag tog mej en jogging runda nyss på ca en halv timme, idag var det kämpigt. Jobbigt, varmt & svettigt : )
Men det ska väl kännas när man inte tränat på alldeles för länge.
 
 
 
 
Nu ska jag hoppa in och duscha innan jag ska fixa mat och få i mej.
Idag blir det sallad med bacon.
Jag drömde nämligen inatt att jag slutade äta godis helt, så nu får jag försöka med det och se om min dröm slår in : ) Ytterst otrovärdigt men..
 
Kvällen avslutas med soffläge : )
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0