110313

MÅNDAG KVÄLL!
Jag sitter nu framför tvn och kollar på Sveriges next top model, har följt programet från första början och idag kommer vi få se vilka som blir top 3. Jag hoppas Malin tar hem det, fast jag tror dock inte hon kommer göra det.. Hon är en rolig tjej : )
 
Här ska ni får se vad jag har fått på posten idag !
 
 
 
 
 
 
 
Snygga höga skor, svarta tajta byxor, en fräsig t-shirt, en genomskinlig kortarmad skjorta & en tulpan !
 
Tulpanen köpte jag när vi var och handlade, den kom inte på posten : )
Kläderna passade jätte bra, så jag är hel nöjd denna gången med Nelly.com. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir chockad att du har köpt en tulpan. fast det är väl såna påsk blommor som jag inte kommer på vad dom heter. påsk liljor? :-) jättefint allt

2013-03-12 @ 07:56:28
Postat av: lina

.

2013-03-12 @ 07:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0