140313

 

Helloo Torsdag !
Äntligen är denna veckan snart slut, eller jobb dagarna iaf. Helgen behöver inte gå lika fort som veckan har gjort. När jag är ledig på helgen går veckorna ännu fortare än vanligt & nu återstår bara eftermiddagen idag och jobb i morgon.
Sen tar jag en efterlängtad helg !

Jag körde ju ett hemma-pass med Nike Traning Club- appen här om dagen. Träningsverken som jag har just nu är olidlig. Trodde inte att det skulle bli såhär. Jag kände igår redan att det skulle bli lite träningsver i benen, men nu är jag öm i hela kroppen : ) Så jag rekomenderar den skarpt !

Kallt ute är det också, våren är inte här än på länge.. Imorse när vi åkte vid 7 tiden var det -17. Brrrr ! Förra året vid det här laget var det varmt och skönt ute. Om jag kollar tillbaka i bloggen så var vi uppe hos mammi & där såg vi snödroppar som skulle börja blomma.. 

 
GE MEJ SOMMAR !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0