160313

 
G O D K V Ä L L ! 
En ganska värdelös dag har flugit förbi. Eller en helt ledig dag & man har inte gjort någonting alls : )
Jag & Mira har spenderat dagen hos Lina & Tuva. Fika, bus, gråt, trötta ungar & lite skratt.
Ikväll tänkte jag åka till Lina för ett glas vin men Henrik är kvar i huset än så vi får ta det vid ett annat tillfälle. 
Jag har en flaska som jag öppnade förra helgen, så jag får dricka ur den så slipper jag slänga det !
Inget alkohol ska gå till spillo : )
 
 
 
 
Imorgon åker vi till Gfors på kalas för David som fyller år i morgon !
Han blir såååå stor, han fyller 15 imorgon och man minns ju själv när man var 15 och hängde på stan & träffade killar osv. Man hade testat på det mesta då och det går inte att fatta att han är där nu !
Jaja, nog pratat om det.
 
Nu ska jag dricka upp mitt vin & sedan somna på soffan antagligen : )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0