240313

 
S Ö N D A G !
Då är det snart slut på denna veckan, bara några timmar kvar av kvällen.
Nästa vecka kommer iaf jag ha fullt upp. Henrik drar iväg på kurs och när han väl kommer hem ska han åka raka vägen till Jönköping & Elmia där han ska ställa ut bilen och stannar till Måndag. Jag & Mira kommer gå varandra på nerverna, det vet jag redan nu : ) Men jag får stå ut ! 
 
Idag har vi haft en bra dag. Sol, lite värme, fika, promenad & mys. Jag & Mira tog en promenad ner mot stan där vi mötte Madde, samtidigt som jag mötte mamma, Lina & Tuva. Jag & Madde gick och köpte lite fika medans Mira hängde med till lekparken. Promenad hem i solen, fika och efter det åkte vi ut till huset och kikade. 
Böna i torpet : ) Yes, det kommer bli jag det !
Hem & målade lite påskbrev, Limpan kom på en kopp te & fixade mat. Hamburgare & pommes ! Det var gott.
 
 
Min lilla fina gumma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0