Skärtorsdag !

 
Godmorgon på er ! 
Även idag känner jag mej väldigt pigg & utvilad, kankse för jag la mej innan 22 igår också : ) 
Jag sover så kasst på nätterna så jag försöker komma i säng tidigare och ser om det hjälper, men än har det inte gjort det. Jag känner ju av när det är fullmåne också och det har det ju varit de 2 senaste nätterna..
Klockan tingde idag 05.15 för Henrik skulle upp och ivät mot Jönköping & Elmia. Han & Jimmy är påväg nu och jag fixade smörgåsar till dom så dom har nåt att äta på : )
Mira sover än, men ja gska kika in hos henne och väcka henne om en halv timme cirka.
Idag har hon med påskägg till Älvan & Kullerbyttan, & hon ska även vara utklädd till en liten påskkärring!
 
Idag när jag kollade Mtv, kom One Directions nya singel upp, one way or another. Jag får lov att säga att killarna är snygga ! Framför allt han som är rakad, mums : )
Låten gör en glad också, så dom får ett plus av mej !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0