140513

 
Ursch vad jag hatar när det är sånt här väder. Jag har en konstant huvudvärk och äter gärna inte massa tabletter.. Jag vaknade faktiskt utan huvudvärk men den kom lika fort som dom mörka molnen kom över himlen..
Hoppas det blir bättre väder snart så jag slipper detta.
 
 
Igår jobbade jag som vanligt & när jag kom hem hade vi besök av Danne och lilla Tuvan, så här var det alltså fullt hus & full rulle. Jag fixade lite mat till oss alla medans dom lekte.
Kvällen avslutades med kladdkaka till Biggest Looser.
Sådär bra kombo, man fick lite dåligt samvete när man ser hur dom kämpar medans man sitter och trycker i sej massa onyttigt. 
 
HA EN BRA DAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0