270513

 
MÅNDAG !
Hej nya veckan : )
Idag ville Mira gå upp 05.22 men det ville inte jag, Tror ni hon somnade om ? Nej... 
Så idag är jag sliten, trött & irriterad.
Bra start på den nya vecka..
 
Helgen har varit jätte bra. 
Lördagen spenderade vi hela dagen nere i stan med Camilla, Ebba, Jonas & Nicke. Underbart väder och barnen lekte hejvilt.
Hem, jag och Mira badade & svirade om till lättare kläder då det var så sjukt varmt ! 
Sätte oss på cykeln och gled ner till Madde i stan för lite vin på balkongen.
Vin, chips, festis, vatten, godis, lite lek & sol innan Henrik hämtade upp gummis som åkte hem och somande som en stock efter en hård dag : ) Även Maddes kompis Kristina kom och gjorde oss sällskap.
Hela kvällen var jätte mysig & så himla trevlig. 
Bästa kvällen på länge, minns inte när jag hade så kul.
Mycket skitsnack med 2 snälla tjejer & massa dans så jag har träningsverk i hela kroppen, det behövdes ! 
Nästa gång får Limpan vara med, hon saknade vi 

Söndagen började alldeles för tidigt den också, förstår inte varför Mira inte inser vad skönt det är att sova på morgenen :)
Vi åkte iaf upp till mamma och vidare mot Karlstad för att träffa brollan & Alva. Sjukt fint väder igår också så såklart låg vi ute i solen vid en lekplats hela dagen. Avslutade med lite mat & shopping på Bergvik.
Mira somnade i tid så jag & Henrik kunde mysa med pizza, godis och lotter som jag fick. Storvinst på 60 :-
 
 
 
 
Bilder från helgen : )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0