301113

 
Heeej : )
Härlig ledig helg med sovmorgon idag, fast såklart när man kan sova precis hur länge som helst ska man upp i ottan och vara klarvaken. Mira vaknade vid 7 redan och ville upp och kolla på Pippi men jag låg kvar i sängen tills 9 snåret : )
Nu har vi iaf fått i oss frukost, duschat & börjat städat lite. 
 
Imorgon ska jag göra något som jag inte har gjort på över 7 år, nämligen åka till Stockholm !! 
Jag & Lina ska åka och hälsa på Josefin äntligen. 
Hon har ju bott i Göteborg, Oslo, Stockholm och säkert någon mer stans men vi har aldrig fått tid till att åka och hälsa på. Men nu äntligen !
Söndag - Tisdag är vi borta och det ska bli såååå trevligt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0