011013

 
Heej  !
Idag har jag varit hemma med Mira hela dagen. Jag är krasslig och hoppas att jag absolut inte får halsfluss igen, eftersom Henrik fick det förra veckan. Men mina mandlar är svullna och ömma, så det är väl säkert det på gång ändå.. Vi har inte gjort mycket idag. Jag har passat på att plugga, legat i soffan, Mira har kollat på barnprogram, lekt, gjort lite mat & bakat chokladbollar ! Vi ( jag ) var så götte sugen så vi fick svira ihop något. När vi väl skulle börja rulla dom och jag skulle ta fram kokos som jag var så säker på att vi hade, så fanns det ju inget ! Så det fick bli strösocker på dom, sådär gott : )
 
En annan rolig sak som hände idag, Camilla bokade buss resa till Ullared, söndag 27 Oktober !
Så då sticker jag, Millis & Lina iväg på en tjejtripp. Kommer bli super kul !
Tills dess har jag en uppgift, bestämma julklappar till alla så det blir gjort i tid för en gångs skull.
Det var länge sedan vi var där nu, är väl 3 år sist. Så det var på tiden. Blir kul att testa på bussresa, om det är något att ha så man kan göra det oftare.
Plus att det är Cäämys första gång hon åker dit, Ullareds-oskulden ska tas ! 
 
 
Kommer bli en jätte rolig resa, det känner jag på mej ! 
Hoppas vi klarar oss ifrån de där dagarna som det är som mest folk bara. 
 
 
Puss & Kram ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0