150414

 
FREDAG !
 
Heej : )
Just nu är det lite kallabalik i livet känns det som. Mycket som händer runt oss.
Men känns som det börjar ordna upp sig.
Henrik har ju iaf kommit hem från Näl. Alva ligger på sjukhuset i Karlstad med brutet ben. 
Plus mycket mer! ♥
 
 
 
Förra veckan drog jag med Lina till Säffle & nästan tvingade henne till att göra en tatooo : )
Vi gjorde likadana självklart & dom belv jätte bra. Vi är nöjda !
 
Idag ska jag ner & jobba några timmar på eftermiddagen, 13-18.20.
Känns som det är länge sedan jag var där nu när jag varit hemma med Mira, iväg till Näl osv.
Så det ska bli skönt att får något annat att tänka på !
 
 
PUSS & KRAM ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0