120214

 
ONSDAG !
Onsdag kväll & Mira sover sedan 2 timmar tillbaka ungefär. Så himla skönt när man har rutin på dagarna så hon kommer i säng i tid och är utvilad när hon ska upp på morgonen.
Jag & Lina drog iväg och tränade, friskis & svettis blev det idag ! 
Helt okej pass, skönt att komma iväg och få röra lite på sig.
Jag & Mira har varit lediga idag så vi har varit hemma, städat och fixat. 
Vi åkte även till Säffle för att hitta ett fodrat regnställ men hittade ingenting, mer än en tröja till mig : )
När vi kom hem slängde vi i oss lite mat och drog iväg till badhuset med Madde, Malva & Hugo.
Lite bad i en iskall bassäng och sedan fika med glass, smörgås, yogert, dricka & godis !
Fikan som gör hela grejen : )
 
Nu har jag duschat kroppen & fått i mig mat.
Jag ska värma lite te, sätta mig i soffan & kolla på en film, A lot like love med Ashton Kutcher !
Han är alltid lika bra & snygg i filmer.
 
 
Puss & Kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0