260214

 
HEJ HEJ HEJ !
Här är det ganska dött på blogg fronten för min del.
Men skyller åter igen på att datorn väldigt sällan är på & jag har för mycket saker att göra på dagarna än blogga från mobben.. Jobba, plugga, Mira, vänner & motionera.
 
Idag har varit en väldigt bra dag !
Jag & Mira har varit lediga så vi bestämde oss för att åka till Bloms i Mellerud och frågade om Jonas ville med. 
Vi hämtade upp honom och drog iväg på en liten roadtrip
600:- fattigare blev jag men fick med mig mycket hem.
Det viktigaste var ett fodrat regnställ till Mira som fanns för fjuttiga 250 spänn : )
Jonas shoppade loss han också och fick bland annat skor & regnbrallor som han kunde inviga idag till jobbet.
 
När vi kom till Åmål igen drog vi till Oscars för att fika men vi insåg att vi var hungriga båda 2 så istället för fika blev det lunch. jag käkade tacopaj & Jonas tog en kycklingpaj. Smakade väldigt bra!
Mira uppförde sig nästan helt perfekt hela dagen. Bra tjej !
 
Nu på kvällen har vi bara varit hemma, slappat i soffan & lekt med lego : )
Mira somnade i mitt knä vid halv 8 tiden och jag ska försöka sätta mig och plugga lite nu.
Men känner jag mig rätt så kommer jag fastna här vid datorn nu när den väl är på.
Kolla Nelly.se om det finns något fin fint ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0