130514

 
Dagarna rullar på, och allt är väldigt bra just nu !
Allt är bra mellan mig & Alex och ingen som masar med oss just nu iaf. 
Konstigt nog är det någon/några som verkligen inte vill se oss ihop & som försöker förstöra typ hela tiden. 
Men vi har bestämt oss för att verkligen försöka, så nu är det inget som kan stoppa oss ! Hoppas jag.
 
 
Fattar verkligen inte hur folk kan ha så roligt åt att se andra må dåligt.
Om det får dom att må bättre själva ?
Folk har inget liv.
 
 
 
 
Annars är allt jätte bra. Mira mår bra, jag mår bra & allt flyter på som det ska : )
Jag har lämnat Mira på dagis, så jag ska försöka få lite ordning här hemma för det ser ut som ett bombnedslag efter att Tuva sov över hos Mira i helgen! 
Lite senare i eftermiddag ska jag klippa mig, tro det eller ej! Har inte klippt mig på långt över ett år, blekt sönder håret & aldrig kammar det typ så det är rätt så slitet. 
 
PUSS & KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0