27-10-2014

 
Måndag !
Heej på er. Haft en bra helg ?
Min helg har varit bra. Jobbade i lördags på dagen & när kvällen närmade sig kom Madde hit. Lite cider drickande, snapande & skitsnack. Syster-yster-Limpan kom och hämtade upp oss för vi skulle ner till Anton & Malin på lite förfest. Kom dit & vinet kom fram : ) Jätte trevlig kväll hos dom innan vi drog vidare till Hörnan, lite kalabalik som alltid nu mera, efterfest hos Jerry till tidig morgon innan jag fick skjuts hem.
Söndagen spenderade jag mestadelen i sängen & soffan.
När man är öm i hela kroppen dagen efter fyllan, då vet man att man har haft roligt : )
 
Inte nog med världens bakfylla, jag har gått & blivit förkyld också.
Jag trodde att jag skulle klara mig undan det, men det gjorde jag inte.
Hatar att vara sjuk.
Näsan rinner eller är bommtät, halsont, huvudvärk & öm under ögonen.
Buhuhuu!
 
 
Fuck förkylning !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0